Skip links

Vedení účetnictví, daňové poradenství, mzdová agenda, virtuální sídlo

dle individuální dohody

Konečná cena našich služeb je s klientem vždy sjednána individuálně podle jeho potřeb, v závislosti na druhu obchodní činnosti, počtu zaměstnanců, množství dokumentů generovaných a přijatých od klienta a další reporting.

Právnické osoby

  • Kontrola a účtování všech faktur a dokumentů
  • Příprava a evidence bankovních operací
  • Účtování pokladních a interních dokladů
  • Příprava a předkládání daňových přiznání finančním úřadům
  • Měsíční zprávy

Máte zájem o naše služby?

Napište nám

Fyzické osoby

  • Komplexní vedení daňové evidence
  • Vedení a příprava účetních knih o příjmech a výdajích
  • Vedení a příprava pokladních výkazů
  • Evidence dlouhodobého majetku a jeho odpisy
  • Vedení a příprava knih pohledávek a závazků
  • Dodržování registračních povinností u plátců DPH
  • Příprava daňových přiznání

Vedení personální – mzdové agendy

Komplexní vedení personálně – mzdové agendy a vyrovnání s finančním úřadem.

Jsme schopni zajistit sídlo společnosti v Českém Těšíně, Třinci, Ostravě a Praze.

V rámci pronájmu virtuální kanceláře poskytujeme administrativní služby, jako je příjem a ukládání korespondence, informování klienta e-mailem, jakož i zasílání balíků a dokumentů adresovaných klientovi.